איך לבחור חברת מיקור חוץ בתחום המחשוב

תוכן עניינים

הרבה בעלי עסקים המחפשים חברת מיקור חוץ בתחום המחשוב שתעזור להם לייעל את תפקוד העסק שלהם מגלים שהמשימה אינה פשוטה כפי שחשבו, עד שרבים מהם מתייאשים מהבלבול ופונים דווקא לפתרונות הרבה פחות כלכליים. בשביל לעשות לכם סדר בבלאגן, הכנו עבורכם מדריך שיעזור לכם להבין מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים חברת מיקור חוץ לשירותי מחשוב.

אילו שירותי מחשוב ניתנים דרך מיקור חוץ?

ראשית, נרצה להבין מה הם שירותי המחשוב הניתנים על ידי חברות מיקור החוץ השונות בשוק. חשוב מאוד שתדעו מה הם אותם שירותים על מנת שתוכלו להבין בדרך הטובה ביותר מה העסק שלכם צריך בדיוק.

בגדול, שירותי מחשוב הניתנים על ידי חברות מיקור החוץ הינם שירותי ענן, שירותי אבטחת מידע והגנת סייבר, שירותי תמיכה טכנית ו- IT, שירותי הקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט ומדיה דיגיטלית ותחזוקה של שרתים ותשתיות רשת לעסקים גדולים.

דעו את הצרכים שלכם

לפני שאתם בכלל מתחילים לחפש חברת מיקור חוץ לשירותי מחשוב עבור העסק שלכם, חשוב שתדעו מראש מה אתם והעסק שלכם בכלל צריכים. בעוד ששירותי ענן ואבטחת מידע הינם חשובים ומומלצים עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד, לא בטוח שתזדקקו לשירותים כגון סינון אימיילים ותחזוקת שרתים אם העסק שלכם לא מאוד גדול, או שבכלל אין לכם תשתית פרטית עבור העסק שלכם.

כמו כן, שירותים המספקים הקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט לעסקים אינם הכרחיים אם כבר יש לעסק שלכם אתר אינטרנט פעיל, או שמרבית הלקוחות שלכם מגיעים דווקא דרך פרסומים ברשתות החברתיות.

עשו בדיקת רקע וחפשו המלצות

ממש כפי שלא הייתם סומכים על רואה החשבון של העסק שלכם אלמלא היו לו את ההסמכות הנדרשות והמלצות טובות מאנשים אחרים, לא תרצו לקחת חברת מיקור חוץ בלי לדעת עליה כלום. בעזרת חיפוש קליל באינטרנט תוכלו לדעת בדיוק מהן החברות המומלצות והטובות בשוק.

בחרו בחברה המקצועית ביותר עבורכם

לחברות מיקור חוץ ולעובדים שלהן יש התמחויות והסמכות שונות בתחומים שונים של עולם המחשוב והתקשורת. שימו לב שלאדם או לחברה שאתם בוחרים יש את המקצועיות הנדרשת עבור מה שאתם מחפשים ומה שהעסק שלכם צריך.

בחרו את גודל הצוות הנכון עבורכם

לא תמיד ללכת על החברה הגדולה והיוקרתית ביותר היא הצעד הנכון. אם העסק שלכם קטן, סביר מאוד שתעדיפו דווקא ללכת על חברה עם מספר מצומצם יותר של לקוחות, כך שהעסק שלכם יקבל את מלוא תשומת הלב.

כתבה מטעם חברת ERG 

מאמרים נוספים בנושא

קבלו מידע נוסף

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.