פיתוח עסקי בעידן הקורונה

תוכן עניינים

פיתוח עסקי 

עידן הקורונה יצר מציאות חדשה ולפעמים בלתי אפשרית עבור בעלי העסקים. רבים מהם סגרו את החנויות עקב הסיטואציה הזו ולא היה להם כיצד למכור את התוצרת שלהם. במחסנים של כל אחד מהעסקים הללו הצטברו סחורות שהגיעו מעבר לים, או סחורות שהספק מייצר. לאורך שנים כל בעל עסק חישב את סיווגי המכירות שלו ובהתאם לכך הוא נערך מבחינת מלאי. אך כעת כאשר לא הייתה אפשרות למכור, נוצר מצב שלא היו לו הכנסות כלל והסחורה נערמה במחסנים. לאור זאת היה צורך לגבש חשיבה על מהלכים עסקיים מידיים, שבאמצעותם אפשר יהיה למכור את המוצרים וכך להכניס כסף לחשבון הבנק של החברה.

הדרך המעולה למכירות בעידן החדש היא באמצעות חנות אינטרנטית אשר מאפשרת לציבור לרכוש פריטים בשיטת on line  לשלם עבורם ולקבל את החבילה עד פתח הבית. רבים מהישראלים שבעבר אהבו למשש כל בגד וכל חפץ שהם קונים, הגיעו למסקנה שנוח מאד לקנות באינטרנט. כך הם נכנסים לאתרים שונים דרך המחשב או דרך הסמרטפון, בשעות הנוחות להם ביום או בלילה ומזמינים מוצרים שונים. גם העובדה שהארגז מגיע הביתה ואין צורך לנסוע בפקקי התנועה לקניון הקרוב ולחפש חניה, יוצרת חיים הרבה יותר קלילים. בנוסף לכך ברוב אתרי האינטרנט מציעים מבצעים מיוחדים ומחירים אטרקטיביים ודבר זה הופך את הקנייה לכדאית במיוחד. 

פיתוח עסקי בשלוחה חדשה 

פיתוח עסקי הוא צורך חשוב בכל עסק שמעוניין לצמוח ולהגדיל את הכנסותיו ואת רווחיו. השינויים שמבצע כל עסק מותאמים לתחום העיסוק שלו. יש כאלו שמפתחים קו ייצור חדש לאור ההצלחה של קו ייצור קיים. הם מייצרים מוצר דומה אך גדול יותר או בעל צורה אחרת, כיוון שהם מעריכים שתהיה לו דרישה ולכן הוא יימכר בכמויות נאות. אחרים רוכשים עסק מתחרה וכך מגדילים את שוק המכירות שלהם ועוד.

המהפך של האינטרנט 

המכירות באינטרנט יצרו מהפך בעסקים רבים ומי שהבין את התהליך כבר בתחילת הדרך וזרם אתו, הקים חנות אינטרנטית לשירות הלקוחות. בתחילת הדרך זה היה עוד אגף של הכנסות ושל פתוח עסקי אך עם הזמן ובעיקר בתקופת הקורונה זה היה הנכס הדיגיטלי שהניב הכנסות והציל בדרך זו עסקים רבים.

אחד הנושאים החשובים ביותר בתחום תפעול אתרי האינטרנט הוא הלוגיסטיקה. עם הזמן העסקים רכשו אפליקציות ותוכנות חדשות של פתוח עסקי אשר הן ייעודיות למטרה זו. כך בוצע הליקוט של פריטי ההזמנה השונים במרלוג”ים, באמצעות עובדים או באמצעות רובוטים. לאחר מכן הוכנה חשבונית מס ובוצע תאום אוטומטי של מועד העברת המשלוח ללקוחות.

שירות לקוחות איכותי

כאשר מפעילים אתר אינטרנט מכירתי, יוצרים קשרים מעולים עם הלקוחות דרך האתר, באמצעות הווטס אפ. בנוסף לכך קיימת נוחות מרבית בנושא המשלוחים והלקוח יודע תמיד באיזה שלב נמצאת ההזמנה שלו, בהכנה, באריזה, במשאית וכו’. 

מאמרים נוספים בנושא

קבלו מידע נוסף

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.