עיצוב מוצרים ממותגים

תוכן עניינים

מאמר זה הוא ניסיון לבטל את עיצוב העיצוב ולפגוש כמה ממעצבי המותג והסוכנויות הטובים בעולם העובדים עם חברות מוקדמות, כמו גם מועמד לעבודתם של מעצבי מותגים מוכשרים. לפני שנוכל לדבר על בניית מותג על אריזות מוצרים, ראשית עלינו להגדיר את המותג. כעת, לאחר שהתארנו את האלמנטים הבסיסיים של עיצוב זהות המותג, בואו נדבר מהו המותג ומהם שיטות השיווק וה PR שלהם המתמשכות שלו.

זו אישיות שמזהה אותך ומייצגת גם את המותג שלך

אך היא מיוצגת גם על ידי המוצר עצמו, כגון לוגו המותג, עיצוב לוגו, שם מוצר, עיצוב אריזות וכן הלאה. זהות המותג מורכבת ממה שהוא אומר, מהם הערכים שלו, איך הוא מתקשר על המוצר שלך ומה אתה מצפה מאנשים כשהם מתקשרים איתו.

הלוגו

הוא החלק המוכר ביותר במותג שלך ורכיב חשוב בתהליך המיתוג, גם אם הוא אינו מייצג את כלל זהות המותג. עיצוב הלוגו עטוף במותג קל לזיהוי, אך זכרו תמיד כי הלוגו והעיצוב בלבד אינם מותג. הלוגו שלך הוא זה שאחראי לזהות המותג ולעיצובו, כי הלוגואים הם כל מה שאתה רוצה עבור המותגים שלך. זהות המותג היא הלוגו שלו, שצבעיו ועיצוביו מזוהים ומובחנים בתודעת הצרכנים.

הלוגו הוא תמונה מוכרת שהציבור מזהה באופן חזותי ובמודע או שלא במודע את מוצר / ים של החברה.

מיתוג טיפוגרפי יכול לכלול גם שימוש באותו גופן כמו הלוגו לטקסט המותג כפי שנראה בעיצוב המותג של הולנד. ניתן לגשת לעיצוב מיתוגי על ידי אימוץ הצבעים של הלוגו והחלתם על אלמנטים אחרים של המותג.

אם אתה יזם ורוצה לבנות מותג חדש, אל תזלזל בחשיבותו של לוגו מעוצב שתואם את אסטרטגיית המותג שלך. בנוסף, שכירת מעצב לוגו מגדילה את הסיכויים לקבל לוגו ייחודי וחדשני ומשקף את זהות המותג שלך.

זהות מותג עקבית מעבירה ללקוחות את המטרה והערכים של החברה שלך ומעצבת גם את מחזור פיתוח המוצר ואת התרבות הארגונית

מיתוג אסטרטגי עקבי מוביל להון עצמי של המותג, מה שאומר שבגלל הערך המוסף שאתה מביא לחברה, למוצרים ולשירותים, אתה יכול לגבות תשלום נוסף עבור המותג שלך מאשר פקודות מוצר זהות ולא קשורות למותג. שמירה על אמפתיה לאורך כל תהליך עיצוב המוצר הראשוני יכולה גם לעזור לכם לעקוב אחר המותגים החזקים התומכים במוצר שלכם. עכשיו, כשיודעים אילו כלים עומדים לרשותכם, בואו נבחן כמה דרכים בהן תוכלו לשלב את המותג שלכם באריזות ועיצוב המוצר שלכם. לאחר שזהות המותג מבוססת היטב, עומדים לרשותך כל הכלים הדרושים לך בכדי ליידע את עיצוב אריזות המוצר, כגון מיתוג, חומרי אריזה ושיווק וכלים לעיצוב מוצרים.

כמעצב חווית מותג

אתה עובד עם מעצבי מוצר ומעצבי שיווק מותגים על מנת להעריך את העקביות והקוהרנטיות של מערכת העיצוב שלך ולזהות הזדמנויות לשיפור. אתה יכול גם לעבוד עם מעצבים מקצועיים וסוכנויות יצירה כדי לבנות את המותג שלך ולעצב אריזות מוצר וחומרי שיווק. לאחר שתברר איזה סוג של עיצוב מותג מתאים לך, המעצב שלך יכול ליצור בדיוק את מה שאתה צריך על סמך ההשראה המיתוגית, אישיות המותג והפרטים שאתה מספק. לאחר שתדע את זהות המותג שלך, תוכל ליצור לוגו וסלוגן או לשכור סוכנות מיתוג שתבליט את המותג שלך. אתה מפתח את אסטרטגיית המותג והשיווק שלך יחד עם צוות עיצוב המוצר שלך ועיצוב אריזות וצוות השיווק שלך.

מתוך הבנה של עיצוב מוצר המותג

מעצב הסוגים שלך אמור להיות מסוגל לזהות אזורים במוצר שלך שיש בהם שינויים או הסלמות של רגשות, וליצור מוצר מותג. עליכם להבין את התהליך של בניית תכונת מוצר חדשה ולדעת עמוק בתהליך העיצוב ליצירת מוצרים ותכונות חדשות.

חיבור זה מושג על ידי שימוש באלמנטים בסיסיים של מותג

ואם אתה מפנה זמן להבין את תהליך העיצוב של עיצוב מוצר המותג כמו גם את תהליך פיתוח המוצר, עדיף שתגלה חברה שתעזור לך תגדל את המותג שלך. עדיף אם תעסיק מומחה למותג מההתחלה ותעבוד בהדרגה לפיתוח מותג אחיד למוצר שלך.

למותג עצמו וזהות המותג שלו תפקידים שונים

שיוצרים יחד את התדמית הנתפסת של החברה שלך, השירותים והמוצרים שלך. לעיצוב הלוגו, עיצוב הזהות והעיצוב של המותג כל מטרה זהה: ליצור דימוי נתפס של חברה או מוצר. לחברת עיצוב מוצרים מספר קטגוריות מוצרים שונות שניתן לתכנן כך שיתאימו ליעדים העסקיים.

מאמרים נוספים בנושא

קבלו מידע נוסף

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.