איך משיגים יותר עוקבים באינסטגרם – כל מה שרציתם לדעת!

תוכן עניינים

בעלי עסקים רבים מעוניינים להשיג יותר חשיפה לפרופיל האינסטגרם שלהם, בדגש על חשיפה רלוונטית ואיכותית מגולשים שבאמת מעוניינים במה שיש להם להציע. פרופילים רבים מקבלים ביקורים מאנשים רבים בארץ ובמיוחד בעולם שאינם רלוונטיים כלל למוצר או השירות אותו הם מציעים. איך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם בצורה אורגנית ואיכותית? בדיוק בשביל זה אנחנו פה.

קידום אורגני – יותר עוקבים איכותיים באינסטגרם

אז איך להשיג עוקבים באינסטגרם? התשובה היא חשיפת תוכן והנעה לפעולה. אין ספק שככל שיהיה לכם יותר מידע בפרופיל, כך הגולשים יוכלו להקליק, ללחוץ ובעצם ליצור אינטרקציה עם פרופיל האינסטגרם שלכם. כמה שיותר פרטים עליכם בביוגרפיה: מה אתם עושים, במה אתם עוסקים, לינק לאתר אינטרנט או פלטפורמה אחרת (אם יש), רצוי טיקטוק או פייסבוק, ואפילו לשים מייל. למייל בדרך כלל יגיעו הלקוחות האיכותיים יותר.

 

ניתן גם לקשר את הפלטפורמות האחרות בהם יש לכם עמודים עסקיים ישירות לאינסטגרם, כמו למשל לינקדאין, טיקטוק או פייסבוק. כך אינסטגרם יהווה בסיס איתן לפלטפורמות האחרות במדיה החברתית שלכם ויחזק את החשיפה והקשר שלכם עם הלקוחות הקיימים או הפונטציאליים.

איך להשיג עוקבים באינסטגרם?

קודם כל, רצוי שהפרופיל שלכם יכלול תמונת פרופיל מקצועית, שם קליט, שאינו זהה לשם המשתמש שלכם, מספיק מידע עליכם בביוגרפיה, וכמובן לינקים רלוונטיים לנכסים דיגיטליים אחרים שלכם. כך תוכלו להבטיח שהלקוחות יהיו חשופים לכל התוכן והדיגיטל אותו יש לכם להציע, ואף יבקרו גם בעמודים אחרים שלכם או אפילו באתר האינטרנט שלכם. אולי הם אפילו יבצעו רכישה, שזו כמובן, המטרה הנכספת.

 

מילת המפתח בפלטפורמות ובכלל, במדיה החברתית היא: תוכן, תוכן, תוכן. כמה שיותר תוכן יחשוף אתכם ליותר אנשים. אבל לא מדובר בסתם תוכן – מדובר בתוכן איכותי, רלוונטי, שמדבר לקהל יעד מאוד מאוד מדויק וברור. זיכרו, אם לא מטרגטים את קהל היעד הנכון – הכל יכול ללכת לטימיון.

 

כמה שאלות שאתם צריכים וחייבים לשאול את עצמכם לפני שאתם מתחילים בתהליך: האם התוכן שלכם איכותי מספיק? האם יש לכם מספר סביר של עוקבים שיכולים להביא איתם עוקבים נוספים? האם אתם משתמשים בהאשטגים? האם אתם יוצרים תוכן ויראלי שיכול להגיע ללקוחות חדשים ו-“לשבור את האינטרנט”, כמו שאומרים? האם התוכן שלכם ויזואלי ומושך בעין? האם אתם משתמשים בכל הפיצ’רים שיש לאינסטגרם להציע לבעלי עסקים?

 

כל השאלות הללו חייבות תשובות מסודרות וברורות, כך שתדעו מהן המטרות העסקיות שלכם ומיהו קהל היעד שלכם. אינסטגרם נוטה לפנות לאנשים צעירים יותר, ולכן יש להתאים את המטרות האלו גם לאנשים בגיל ממוצע משמעותי נמוך יותר מבפלטפורמות אחרות, כמו למשל פייסבוק שנוטה לפנות לגילאים בוגרים יותר ואף לינקדאין.

 

ב-Smartraffic דוגלים בשילוב כל הכלים האלו ביחד, על מנת להשיג קידום אורגני מצליח ללא כל שימוש בקידום ממומן וללא הוצאות כספיות נוספות. אם אתם מחפשים כיצד להשיג יותר עוקבים, להשתמש נכון בהאשטגים, ללמוד יותר על עולם האינסטגרם, ובכללי, להשיג יותר חשיפה ויותר לקוחות איכותיים שיהיו באמת מעורבים בעסק שלכם. בעוד שאתם תספקו את התוכן, אנחנו נספק את המוניטין של העמוד ובכך נחזק אותו בצורה אורגנית לחלוטין, לא ממומנת, והכי חשוב – אותנטית.

מאמרים נוספים בנושא

קבלו מידע נוסף

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.